بهرین راهنمای خرید

ساخت وبلاگ

چه نکات مهمی در انتخاب و خرید کفش وجود دارد که شما باید مطمئن شوید که زیبا به نظر می رسید و از کفش مناسب استایلتان استفاده کردید ؟

در اینجا رهنمودهایی آورده شده است که می تواند به شما در ست کردن کفش با استایلتان کمک کند.

  • قوانین رنگ کفش ، جوراب و کمربند

کفش شما باید از شلوار تیره تر باشد. هر چه کت و شلوار تیره تر ، کفش های شما تیره تر است . این قانون ساده انتخاب شما را برای لباس های رسمی ، تجاری و غیر رسمی مناسب نگه می دارد. یک یا دو جفت کفش مشکی تهیه کنید ، آنها به غیر از شلوار سرمه ای انتخاب می شوند ، در این صورت شما به بوردو قهوه ای تیره یا مشکی (قهوه ای مایل به قرمز) نیاز دارید. شما می توانید کفش های قهوه ای را با شلوار قهوه ای بپوشید ، اما باید تیره تر از شلوار باشد.

جوراب هایتان را با کفش هایتان ست کنید. آنها باید به جای یک رنگ متضاد ، یک پل ارتباطی خوب بین کفش و شلوار شما باشند.

کفش های شما باید با کمربند شما مطابقت داشته باشد. کمربند قهوه ای را با کفش مشکی جفت نکنید یا بالعکس.

  • بهترین سبک های کفش

وقتی شک دارید بیش از حد حساس به محافظه کاری بروید. شما نمی خواهید پول خوبی برای خرید کفش هایی صرف کنید که فقط چند ماه قدیمی به نظر برسد.

لوفرها تقریباً با هر چیزی می روند.

وینگتیپس دوباره باحال است.

یک جفت آکسفورد قهوه ای خوب بخرید ، آنها تقریباً با هر چیزی کنار می آیند.

اطمینان حاصل کنید که یک جفت چکمه عالی دارید

  • قوانین خرید کفش جرم

همیشه تناسب را به جای سبک انتخاب کنید. اگر پاهایتان صدمه ببیند ، عالی به نظر نمی رسید

وقتی شک دارید بیش از حد حساس به محافظه کاری بروید. شما نمی خواهید پول خوبی برای خرید کفش هایی صرف کنید که فقط چند ماه قدیمی به نظر برسد.

کفش شما باید گرانترین قسمت کمد لباس شما باشد. همیشه پول را به جای پیراهن یا شلوار صرف کفش کنید

سالی یکبار روی آن جفت کفشی که واقعاً می خواهید بپاشید.

  • قوانین خرید صندل چرم

بدون جوراب صندل دار است .

هر تابستان فلیپ فلاپ جدید بخرید.

در محل کار بدون تلنگر نیست. مگر اینکه در مغازه موج سواری کار کنید.

اگر پا درشت دارید از صندل استفاده نکنید.

  • قوانین خرید بوت

چکمه های گاوچران با کت و شلوار کار نمی کنند. مگر اینکه شما یک گاوچران واقعی و صادق باشید.

  • قوانین کفش ورزشی و کفش ورزشی

هنگام پوشیدن کفش های کتانی با خاکی مراقب باشید ، به نظر می رسد مسن تر از سن خود باشید.

اگر می خواهید خودتان را فشار دهید ، برای کفش های دویدن مناسب باشید. شما باید بدانید که مکانیک مناسب برای استفاده بیش از حد ، پشتیبانی و بالشتک را دریافت می کنید. به جدی ترین فروشگاه کفش دویدن در منطقه خود بروید تا از نظر متخصصانی که به دویدن شما اهمیت می دهند ، به درستی مجهز شوید.

کفش های تمرینی خود را حداقل هر شش ماه تعویض کنید.

قبل از آموزش با آنها ، روندهای جدید کفش ورزشی را امتحان کنید. در خانه با آنها راه بروید و در ابتدا آنها را فقط برای دویدن کوتاه خارج کنید. آنها را در یک فروشگاه کفش جدی که دارای سیاست امتحان و بازگشت سخاوتمندانه است ، بخرید.

  • قوانین ظاهر کفش چرم و مراقبت از آن

کفش های لباس شما همیشه باید براق و زیبا به نظر برسند.بدانید چگونه کفش های خود را بدرخشید و اگر قادر به انجام آن نیستید ، یک برف پاک کن حرفه ای پیدا کنید. کفش های زیبایی خواهید داشت و گفتگوی جالبی خواهید داشت.

 

بهرین راهنمای خرید...
ما را در سایت بهرین راهنمای خرید دنبال می کنید

برچسب : کفش, کفش چرم, خرید کفش, مدل کفش ,مدل کفش چرم,کفش چرم زنانه, نویسنده : parisa beautifulleather بازدید : 215 تاريخ : سه شنبه 28 / 2 ساعت: 6:56

این یک واقعیت مشهور است که کفش های شخص چیزهای زیادی در مورد آنها می گویند. یک جفت کفش کاملاً تجربی است تا ذائقه و منزلت شما را به نمایش بگذارد. هنگام رفتن به هر رویداد مهم شرکتی ، کفش های چرم می توانند بهترین انتخاب برای آقایان باشند. و وقتی صحبت از کفش می شود ، خرید کفش های چرم زنانه با بهترین کیفیت مهم است زیرا کفش های بی کیفیت از نظر مدت ، راحتی و چشم انداز بسیار آزار دهنده هستند. موارد زیر برخی از عواملی است که هنگام خرید کفش چرمی باید در نظر گرفته شود:

 

  1. هزینه

بودجه موجود نوع کفش هایی را که می خواهید خریداری کنید تعیین می کند. بهترین کیفیت مارک های سطح بالا می تواند گران باشد و برای همه مقرون به صرفه نیست. اما کفش های چرمی پس از خرید می توانند مدت طولانی و طولانی مدت برای شما دوام بیاورند. با این حال ، باید در مورد بازار به اندازه کافی تحقیق کرد و ارزیابی کرد که آیا آنها قادر به خرید هر جفت از مجموعه های مختلف با حداقل فشار برای بودجه خود هستند. مارک هایی مانند Stacy Adams ، Cole Haan و Elite Leather برخی از برندهایی هستند که ممکن است هنگام تحقیق در مورد آنها بررسی شود.

 

  2. سطح کفش

سطح زیر کفش قسمت بسیار مهمی از کفش است که می تواند کیفیت بالای آن را نشان دهد. اگرکف کفش بهتر باشد ، پوشنده احساس راحتی بیشتری می کند وچسبندگی خوبی را برای شما فراهم می کند. کیفیت زیر کفش در تعیین طول عمرآن نقش زیادی دارد.احساس سطح کفش در تعیین تنوع چرم نقش مهمی دارد. یک جفت کفش چرم اصل دارای یک سطح دانه ای و اصلاح شده است. این مدل ها یک احساس نامطلوب که با چرم مصنوعی یا  پلاستیکی رایج است ، را نخواهد داشت.

 3. آسایش

استفاده از چرم با بهترین کیفیت در کفش چه فایده ای دارد ، اگر کفش شما پای شما را اذیت می کند؟

راحتی یکی دیگر از فاکتورهای مهم در بحث کفش است. یک جفت کفش ناراحت کننده می تواند روز شما را خراب کند و شما را رنج دهد. یک کفش با کیفیت و سبک وزن می تواند روز شماا را بسازد.راحتی در هنگام پوشیدن کفش از اهمیت بالاتری برخوردار است. مهم نیست که مواد ساخت آن چقدر گران است ، اگر کفش راحت و سبک نباشد ، نمی تواند برای شما کاربردی باشد.

 4. نوع چرم

انواع مختلفی از چرم برای کفش های چرمی استفاده می شود. چرم دانه ای کامل ، صاف و اصلاح شده از طیف وسیعی است که در کفش سازی استفاده می شود. خریداران باید بتوانند آگاهانه انتخاب کنند که باید از چه نوعی استفاده کنند و این بیشتر به نیاز و بودجه آنها بستگی دارد.

 

 5. کفی و روکش

کفی قسمت داخلی کفش است که در زیر قرار می گیرد و از کف کفش پشتیبانی می کند. کفی کفش شاخص مهمی در کیفیت و راحتی است و باید آن را به طور دقیق بررسی کرد. یک کف پوش اضافی و آستر اصلی باعث راحتی شما می شود و لایه اضافی بالشتک بین کفش و پا باعث محکم شدن کفش شما می شود.چرم معتبر روی کفی و روکش کفش را تشویق می کند تا برای مدت طولانی تری ثابت بماند و احتمال بوی بد پا را از بین می برد.

 

 6. تنها کفش

زیره یک قسمت جدایی ناپذیر از یک کفش است که در تماس مستقیم با زمین است. انواع مختلفی از مواد کف وجود دارد از جمله لاستیک طبیعی ، زیره سبک سبک برای ساعات طولانی پیاده روی و زیره های چرمی. این قسمت از کفش یک عنصر مهم است و هنگام خرید کفش باید آن را به دقت بررسی کرد.تجویز شده است که کف کفش باید به جای چسباندن به سطح بالا دوخته شود. زیره های کفش چرم اصل می توانند هر زمان که نیاز باشد تعویض شوند و دوباره زندگی جدیدی پیدا کنند.

 

  7. اتصالات کفش

اتصالات یکی دیگر از فاکتورهای مهم است که باید هنگام خرید یک جفت کفش جدید مورد توجه قرار گیرد. یک کفش نامناسب می تواند از فرم خارج شود و در مدت زمان کوتاهی دچار چین و چروک می شود اما کفش چرمی ساخته شده توسط یک صنعتگر باتجربه به خوبی متناسب خواهد بود و به عنوان بخشی از پای شما عمل می کند. کفش های ساخته شده به صورت سفارشی نیز می توانند متناسب باشند و کیفیت و سایش بهتری را در طول زمان فراهم می کنند.

 

 8. یک پوشش پلاستیکی را بررسی کنید

هنگام خرید کفش های جدید ، به دقت به دنبال یک درخشش غیرواقعی یا یک ورق نازک از پوشش پلاستیکی روی آن باشید. این کت براق بر روی کفش زده می شود تا جذاب تر به نظر برسد اما با گذشت زمان به تدریج کنده می شود و همچنین رنگ رنگ کفش را با خود می برد.

 

 9. معطر

راه دیگر برای شناخت کفش چرم اصل عطر و بوی آن است. چرم مرغوب عطر غنی خاص خود را دارد که نمی تواند از چرم تقلبی تهیه شود. این عطر شاخص مهمی برای اصالت و کیفیت است زیرا چرم اصل هیچ بوی مواد شیمیایی و پلاستیکی ندارد.

 

10. زیبایی شناسی

در حالی که راحتی و دوام کفش مهم است ، زیبایی آن و پایان ظریف آن به همان اندازه مهم است. رنگ بی نقص به همراه یک سایه زیبا باعث جذابیت کفش ها شده و آنها را جذاب می کند.در صورت ساخت کفش ، خریدار باید ظرافت را از نظر پایان دادن به رنگ و دوخت آن بررسی کند. دوخت کفش های چرم اداری باید آراسته و بدون درز باشد.

 

نتیجه

همه ما می دانیم که کفش ها می توانند ظاهر ما را جذاب یا خراب کنند و کفش چرم می توانند شخصیت شما را جلوه خاصی دهند. حتماً کفش چرمی مناسب خود را انتخاب کنید زیرا این کفش می تواند سرمایه گذاری مناسبی برای خودتان و سلامتی پاهایتان باشند.

بهرین راهنمای خرید...
ما را در سایت بهرین راهنمای خرید دنبال می کنید

برچسب : کفش, کفش چرم, خرید کفش, مدل کفش ,مدل کفش چرم,کفش چرم زنانه, نویسنده : parisa beautifulleather بازدید : 213 تاريخ : چهارشنبه 22 / 2 ساعت: 19:39

مدل کفش ها برای خانم ها بسیار متنوع است که هرکدام دارای هویت و تاریخچه خاص خود هستند. مدل های کفش زنانه به دلیل و زیبا بودن و همچنین کاربردی بودن به خوبی شناخته شده اند. طیف گسترده ای از سبک های کفش زنانه گاهی اوقات می تواند ما را کمی درگیر کند که چه چیزی ، و چه زمانی باید انواع خاصی از کفش های زنانه پوشیده شود.

البته برخی از مدل های کفش چرم مخصوص خانم ها وجود دارد که مناسب تر و کاربردی تر برای شرایط مختلف است و سبک های خاصی از کفش ها بیشتر از سایزهای دیگر متناسب با شرایط خاص یا لباس های خاص هستند. در اینجا راهنمای ما برای کفش های گاه به گاه خانم ها و کفش های لباس آورده شده است تا به شما کمک کند بفهمید کدام سبک از کفش های زنانه را باید به عنوان بخشی از کمد لباس خود داشته باشید!

کفش های چرمی بخشی غیر قابل انکار از کمد لباس است. حتی اگر شخصی هستید که تیپ اسپرت را ترجیح می دهید ، داشتن یک جفت کفش چرمی برای اوقات رسمی توصیه می شود. امروزه هیچ گونه کمبودی در مارک های کفش چرمی وجود ندارد اما به نظر می رسد تعداد کمی از مردم در واقع می دانند که چگونه می توانند برای خرید کفش چرمی اقدام کنند.

از چه نوع چرمی استفاده شده است؟

شما باید نوع پنهانی را که کفش از آن ساخته می شود ، ایجاد کنید. با توجه به روشهای نوین ساخت ، انواع مختلفی از ظاهر شبیه چرم معرفی شده است. این محصولات ممکن است در ابتدا ظاهر چرم را القا کنند اما پس از چند سایش ، حقارت آنها به راحتی محسوس می شود. مارک های کفش چرم حق بیمه بر استفاده از پوست حیوانات خالص اصرار دارند. این ویژگی بارز چرم خالص است و این باید اولین مورد شما باشد. مارک کفش چرمی را انتخاب کنید که به شهرت استفاده از خالص ترین شکل چرم دست پیدا کرده است.

بهرین راهنمای خرید...
ما را در سایت بهرین راهنمای خرید دنبال می کنید

برچسب : کفش , کفش چرم , کیف ,کیف چرم, نویسنده : parisa beautifulleather بازدید : 160 تاريخ : پنجشنبه 2 / 2 ساعت: 0:04